1 Vecka

Ja nu har det gått 1 vecka och allt blir bara bättre och bättre, ligger fortfarande på rygg och sover, har lite svårt att ligga på sidan.

Ska snart ringa in till Akademikliniken för att kolla om jag ska in på återbesök idag. Har ett dränage från magen som hänger vid benet, och det ska tas bort idag, kanske.

Har inte gjort så mycket denna vecka, försökt jobba lite men det är svårt när man inte har något att jobba med. Ringde mina chefer i måndags och bad de ta hem all post så jag kan jobba. De lovade och komma förbi med allt, men i tisdags eftermiddag kom dom. De har så mycket att göra och glömmer bort mig....

Ska bli skönt att bli av med dränaget så jag får duscha, har inte duschat på en vecka nu, men har tvättat håret och tvättat mig med blöt handduk som en gammal tant.

Just nu är Nicke och lämnar barnen på dagis och jag passar på att skriva lite här innan det är dax för att ringa till kliniken.

Nu ska jag tvätta håret igen och sen ringa.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0