Ljusparty och vin

Ikväll har jag och Bailey haft ljuspary. När man bjuder in lite vänner så får man räkna men att hälften inte kommer, och de är ju förståligt. Men vi skickar ut inbjudningskort och skriver Osa datum på den och folk hör inte av sig???? OSA betyer "Om svar anhålles" allts så ska man svara om man kan komma eller inte. Många hör aldrig av sig eller smsas 10 minuter efter uttsatt tid och talar om att man inte kan komma eller kommer inte över huvud taget för man fick något annat för sig. Vet inte om det är oupfostrade ungdommar eller om jag börjar bli gammal.

Vi som var här hade väligt trevligt. Så ni som inte kom, ni missade något. Man behöver inte köpa något utan man kan komma och bara ha en trevlig kväll.

Lite bilder från kvällen


Ljusbordet




Min älskade systerdotter

Kvällen blev inte så sen, men Henke var ju vaken tills alla hade gått hem.
Sen skulle han bara läsa lite, och när jag gick in 15 minuter senare såg det ut så här.



Nu är det dax för mig och lägga mig på kudden oxå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0