Snö och simskola

Är det mycket snö ute eller? Fast nu börjar det och tina bort, har varit några plusgrader nu ett par dagar. Hittade denna bild från en annan blogg som jag följer. Den var så läcker.... haha



Igår fredag var det avslutning på Henkes simskola. Han har blivit så duktig på att simma och ryggsim oxå.

Här är han och hans klasskompis Mathias.



Efter simskolan så köpte vi lite simmärken som Henke hade klarat.
Nu har han många simmärken.

Baddaren blå och gul
Pingvinen silver och guld
Silverfisken
Guldfisken
Hajen brons

Vi måste försöka gå till simhuset så han kan ta lite mer märken.

Eftersom ungdomsgården ligger uppe vid simhallen så brukar vi gå in där och spela lite biljard innan vi åker hem. Igår blev det ingen biljard utan Henke fick köpa lite godis isället. Det är väldigt billigt där så man får mycket
för 15:-.

Sen var det att åka hem och börja laga mat eftersom Nicke skulle jobba natt. Det blev taco, som vanligt en fredag kväll.

Var supertrött  på kvällen så vid 10 gick jag och la mig, då kom Henke in till mig och frågade om inte han kunde få ligga i pappas säng och det gick ju bra förstås. Det var väldigt många år sedan han låg inne i vår säng. Det gick väldigt bra, han låg stilla och snarkade inte.... haha

Nu ska jag köra mamma och pappa in till Stockholm då de ska gå på teater som de fick utav oss och syrran i julklapp och där det även ingick skjuts. Som tur är så kan syrran son åka och hämta dom senare i kväll då det blir ljusparty och vin här ikväll. Det är Bailey och jag som ska ha det tillsammans. Återkommer med bilder i morgon.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0