Elins rum

Nu har jag äntligen börjat med Elins rum. Och denna gång har jag köpt listfärg för att snygga till golvlisterna.
Nu är dom målade.
Imorgon kommer mamma ner och hjälper mig med tapeterna som skall upp. Det är en vägg som ska tapetseras och resten skall målas, målningen klarar jag själv.
Så här ser rullarna ut som jag va och löste ut idag på Flygger färg i Märsta.
Vad ska det bli? Resultatet kommer ni få se senare. Nu ska det spacklas och slipas så det är färdigt för tapetsering i morgon.
Köpte även takfärg till listerna i taket som ska målas.
Ska nog försöka måla på både golvlister och taklister i hela huset för dom har blivit så slitna under alla dessa år.
Dax och fortsätta innan Nicke kommer hem med barnen.

Kommentarer
Postat av: Yster

Ska bli spännande att få se resultatet!!=)

2010-03-19 @ 08:37:44
Postat av: Kim

i know :-) de blir fint, då får våra tjejor samma tapeter...

2010-03-19 @ 09:07:07
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0