Ingen match och ingen utedag i solen....

Ja när vi kom till hallen för att kolla på Henkes innebandymatch så dök inte bortalaget upp. De väntade till fem över för att vara riktigt säkra. Så det blev en träningsmatch istället för det som var där. Själv gick jag och Elin till Mia och Evve istället för att sitta på de hårda bänkarna som finns på Ekilla. Henkes lag vann ialla fall med 13-2, vet inte riktigt hur Alex hade delat in lagen??

Var kvar hos Mia en stund, Elin fick lite mat där, men sen kom Nicke och Henke och hämtade oss och vi for hem käkade lite lunch och slängde Elin i sängen. Henke ville ringa en kompis men han svarade inte så det blev tv soffan för honom. Själv var jag trött och rastlös i vanlig ordning så jag gick oxå och la mig en stund. Så det blev ingen dag ute i det fina vädret.

På eftermiddagen kom GP förbi med hans fru och fika lite. En cross kompis till Nicke. Trevligt.

Till middag idag blev det hemgjord pizza, jätte gott. Elin tyckte det va jätte kul när pizzan gräddades i ugnen.

Jag börjar bara bli smidigare och smidigare för var dag som går. Jätte skönt, kanske kan jag börja sova på sidan snart...

Nästa vecka är det mycket att göra, jobb, naglar, Aloe Vera möte och kalas och Nicke ska börja jobba nätter igen, så jag måste fixa barnvakt på onsdag kväll när jag ska iväg på möte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0