Jobb och Ikea

Idag har jag jobbat nästan hela dagen. Vid 3 åkte jag för att hämta hem barnen men Henke ville inte åka hem så han gick snällt in till Kim och frågade om han fick åka med henne hem lite senare och det gick bra.

Då tog jag med Elin och åkte iväg till uppsala och Ikea. Hade inget speciellt som jag skulle köpa men det blev ett kvitto på 600:- ialla fall.

Ringde till min privata hemmadesigner (Mia) och frågade om råd ang. färg på kuddar till soffan hemma men hon viste inte, så det blev 2st rosa kuddar. Lite ljus, och en matta till Evves rum som Mia ville att jag skulle köpa.

Sen svängde jag förbi och köpte ett par jeans på Lindex, dom kommer nog passa till våren, och en topp.




Nu ska jag och Bailey åka och handla lite inför lördag och ljuspartyt.


Kommentarer
Postat av: maria

ojoj snyggt värre!!

2010-02-25 @ 22:41:40
URL: http://maria.ducce.com
Postat av: Yster

Vore det inte snyggare att visa jeansen o toppen på dig istället för furugolvet....;)

2010-02-26 @ 12:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0