Kalas

Jaha vad har hänt sedan sist? Inte mycket. Jobbat städat och lagat mat.

Fast i fredags förmiddag så ringde Mia och frågade om jag ville följa med och käka lunch på Valvet och det ville jag ju förstås. Dom har så god sallad där, tog en liten denna gång då min mage blev lite konstig sist vi var där.



På lördagen så va vi ute och handla lite och till lunch blev det mc donalds. Elin är så duktig och äta hamburgare. Eller hon är duktig på att äta allt.




Elin tror att man ska se ut så här på kort, varje gång man tar fram
kameran så flinar hon upp.

På eftermiddagen så kom Mårten förbi med Rasmus och Melvin, Henke fick ytterligare lite lego. De blev även kvar på middag men åkte hem tidigt då de ville komma hem till melodifestivalen.

Det har ju varit varningar på tv och radio de sista dygnen att det ska komma så mycket snö att man inte ska åka ut med bilen om man verkligen inte behöver. Måste försöka ta lite kort på snön för det har kommit otroligt mycket. Men det har ju inte varit problem när man ska ut i bilen, det är bara att ta det lite lugnt så går det bra.

Söndagen blev det att gå upp tidigt, Henke hade samling kl. 8.20. Match mot SK Vide (Knivsta). Resultatet blev inte så bra, de förlorade med 17-6. Men det är ju 01 de spelar mot, Henkes lag är alla 02or. Dom är ju ett år äldre och det gör mycket när de är i den åldern.


Nyvaken innebandykille

Nicke har varit iväg både lördag och söndag och kört enduro hemma hos Lotta så honom har vi inte sett
så mycket denna helg. Det är bara att passa på och åka nu när det är mycket snö och kallt.

Fast jag tycker det är för kallt ute nu när det är -13 grader. Vet inte vad som har hänt med mig, fryser så fort jag går ut.

Idag svängde vi förbi Kim lagom till lunch, så hon bjöd på en supergoda köttfärsbiffar och potatis, sen var Elin väldigt trött så Kim gick in i gästrummet och la sig med Elin och hon somnade jätte bra.



Sen till kvällen så blev det 14års kalas hemma hos Julius. Där bjöds det på Kycklingwraps och sallad. Jätte gott. Lite vin blev det oxå.

Nu måste jag kolla på skidskytte och Björn Ferry, det ser ut och gå bra för honom och det kanske blir en medalj till. Vi har ju nu 6 medaljer. 3 guld Björn Ferry, Charlotte Kalla, Marcus Hellner, 1 silver Anna Haag, 2 brons, Anja Persson, Johan Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0