Sigtuna- Akademikliniken 2 timmar

Åkte som vanligt och lämnade barnen på skolan. Syrran var snäll och hämtade upp dom vid bilen så jag kunde skynda in till stan eftersom jag hörde på radio att det var mycket bilar.

Lite söder om Upplands Väsby så tog det stopp, rullade i 30 kanske. Klockan började närma sig 9.30 då jag skulle på återbesök på akademikliniken så jag ringde dit och talade om att jag var sen och satt i köer.
Sen helt plötsligt när vi kommer fram till Järva krog så släpper det. Jätte konstigt. Så jag kom bara 30 min för sent till mitt återbesök. Allt gick bra där och det ser bra ut. Är lite svullen fortfarande, men det ska försvinna med tiden.

Åkte in till jobbet en sväng och jobba lite, och åt en caesarsallad, som vanligt. Men den är ju så supergod där.

Tog lite härliga vinterbilder över Stockholm.




Idag är faktiskt  vädret riktigt behagligt. -6 grader och strålande sol. Kanske skulle ges sig ut på en promenad,
eller åka till Mia på en fika.

Ha det gott i solskenet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

30km/h är inte "stopp" :), det rullade i mellan 0 och 2 när jag åkte tidigare på morgonen. Då släppte det också vi Järva, VÄLDIGT skumt!

2010-02-24 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0