Tvåan.....

Igår var det mest jobb och vila, men på kvällen så hände det...

Elin gick och sa "bajs" så Nicke fråga om hon ville gå och bajsa på pottan och hon svarade JAAA.

Nicke tog av blöjan och Elin satte sig på pottan, efter en stund så reste hon sig och där i pottan så låg det, en stor hög. Duktig lite flicka vi har som är snart 17 månader. Eller var det bara tur denna gång?

Idag har jag fått vara med mammorna och lunchat på Valvet i Sigtuna. Väldigt mumsigt. Det var Kim, Mika, Mia, Evve, Emelie, Fabian och Bailey. Bailey och jag var barnfria.

På eftermiddagen var jag helt slut så jag vilade i någon timme. Magen var inte på topp efter en stor sallad och en liten beskvi.

Här kommer lite bilder från idag.









Nu är det dax att hjälpa Henke med matteläxan. Kul.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0