Sol och bad

Ja, här är det mest sol och bad som gäller. Det är väldigt varmt och kvaft ute. Men idag har dom lovat regn och åska, och det skulle ju vara på tiden, har inte regnat här på flera veckor känns det som. Nicke har hört av sig från Frankrike och det går jätte bra för Henke. Han har kommit 2:a i alla sina heat så han är vidare till imorgon. Jätte kul, är så stolt över honom. Vad har jag och Elin gjort då vi har varit ensamma? Jo igår fredag så åkte Elin, mormor och jag in till stan. Jag åkte och jobba och mormor tog Elin i vagnen och gick på stan lite. Känns lite som när min mormor och jag gick på stan. Fick käka hamburgare på mc donalds och gå och kika på hötorget. Sen på kvällen var vi bjudna till Jörgen och Lotta för lite middag, det blev supergoda fiskspett och kokt potatis. Elin är så duktig på att äta potatis men hon fick i sig lite fisk oxå. Sen blev det chips, glass, maränger och chokladsås. Mums Det blev inte så sent då Elin inte hade sovit så mycket på dagen. Så vid 9 var vi hemma och Elin somnade på två röda. Idag har det varit mulet men väldigt varmt så vi har legat vid poolen hela dagen och bara slappat. På eftermiddagen så fick jag lite städnoja och damsög och torkade alla golv. Skönt.

Här kommer bilder från västkusten, Flatön..... ja den heter så...
Lunch i gräset

Storstugan                  Våran sovstuga
Mor och dotter              Mor och dotter
Krattar fint på stranden
Middag en dag              Middag en annan dag
Kubb spel                     Stekarn åker båt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0