Efter sol kommer regn

Nu var det ett tag sedan igen.
Henke fick köra 1/16 final på söndagen och kom 4, så han kom vidare igen. I 1/8 finalen så var det lite svårare och han kom 7:a. Men jätte kul för honom och ha varit med om en sån stor tävling och han har varit jätte duktig. Nästa år går VM i danmark (tror jag att det var) ska bli kul och åka dit och köra det.
Nu har det inte varit så mycket bmx för det har varit så varm, men det är väl dax att börja träna lite nu igen så man kommer i form till NM. Som går i början på augusti i Norge och Moss.
Vad har jag annars gjort på semestern, jo jobbat, jobbat på semestern? Ja det måste man ju göra när det bara är jag som sköter pengar och betalningar. Fast jag har fått lite hjälp med lite på jobbet ialla fall. Sen har vi bara solat och badat. Skönt med riktig värme. Fast nu är det bara 15 grader och regn, typisk svensk sommar.
Men det ska bli bättre väder i veckan som kommer säger dom.
Idag ska vi åka på konfirmation, Evas lilla Malin som ska konfimeras. Det ska bli kul, trist bara på det tråkiga vädret. Har aldrig varit på en sådan tillställning förut. Vad köper man då till en 15årig tjej? Gärna skall det vara något man har kvar hela livet, fast det kanske inte man tycker när man är 15år. Kanske kommer upp en lite bild på det jag har köpt senare idag.
Igår var vi till Mia, Fredrik och Evve en stund på dagen, tog en promenad till centrum och käkade lunch. Vilken trist lunch det var.... man är bortskämd med valvet i Sigtuna och deras sallader.
Inte mycket bilder tagna denna vecka, men lägger upp lite bilder från Frankrike och BMX EM.
Och här kommer en bild från när Jörgen lånade en Segwey och Henke fick köra.
Jättekul leksak, men alldeles för dyr.
Snart kommer värmen igen, hej hopp ..... .....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja jäklar - nu duggar det tätt med uppdateringar ;-)

2010-07-28 @ 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0