Sommar och sol

Ja det var ett tag sedan jag skrev, vad har hänt sen sist? Ja det är mycket, har börjat jobba heltid och bmx säsongen har börjat, det är 2 stora saker som är orsaken till att jag inte har skrivit på länge.
Veckan på Mallis va himla skönt för en som precis hade fyllt 40. Fast vädret inte var så bra. Men lite brun blev vi allt.
När vi kom hem samma dag så drog bmx säsongen igång och Nicke var där med Henke, Elin va oxå med såklart. Det gick inte så jätte bra för Henke men det måste ju bero på att mamma inte var med ;-). Han kom 5a denna dag.Bil
Sen har den cupen varit 3 tillfällen till, en i Märsta en i Hallstavik och en i Uppsala. De tävlingarna vann han alla 3 så han vann den cupen. Jätte kul.
Sen har vi varit iväg till Malmö och kört svenska cupen och där vann han båda dagarna oxå. Sen har den även gått i Märsta och där vann han igen. Nu är det 2 tävlingar kvar i den cupen och dom kommer att vara i Ängelholm och Hallstavik. I Märsta så körde jag oxå, men jag var inte lika duktig som min son.... på lördagen kom jag 5 av 6 och söndagen kom jag 6 av 6.
Nästa tävling som står på tur är SM nere i Kungsbacka där både jag och Henke ska köra, kommer bli kul och hoppas på bra väder.
Här kommer lite bilder på tiden som varit.
Bilder från Mallis

Henke på pallen i Hallstavik.


Besök på kyrkogården, mamma ville veta om blommorna stod kvar, är min mormor och morfars grav.
Mina små älsklingar.
Elin hos frissan, japp där sparade jag 220:-

Skolavslutning i drakegårdens trädgård, Elin delar ut rosor till årskurs 6 som slutar på skolan.
Varit på cykeltävling i Sigtuna som Ricke va med på. När det var ett varv kvar så ledde han. Men han kom inte först i mål. ;-)
Syskon kärlek          Tuffa kusiner
Midsommar firande i Sigtuna

Premiär bad för Elin, mig och Henke. Den 27 Juni
Liten tjej som vill göra som storebror och kissa bakom hörnet. Så
duktig.


Kommentarer
Postat av: maria

älsklingar!

2010-06-30 @ 11:44:06
URL: http://ducce.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0