Idag är jag friiiii.....

Igår fredag så åkte vi in till Akademikliniken på återbesök, äntligen. De tog bort alla kompresser och all tejp och även dränaget. När dränaget skulle bort så sa systern att detta kommer kännas lite obehagligt så ta ett djupt andetag och när jag andas ut så drar jag ut det. Blev lite nervös när hon sa så,  men jag tog ett djupt andetag och när jag andades ut så drog hon. Det ända som jag märkte va att det sa plopp, precis som det låter när man stoppar ett finger i flaska och drar ur.

Allt såg ialla fall bra ut och systern tejpade på nya plåster på alla stygn. Vi va klara väldigt snabbt. Åkte till jobbet en snabbis för att hämta lite jobb så jag har något att göra på måndag och tisdag nästa vecka.

På vägen hem så stannade vi till på Stinsen och shoppade lite nya kläder till mig och min nya kropp. haha. Min nya favorit affär är ju nu Esprit, har alltid varit men det är ju lite dyrt där, hittade ialla fall en topp och en tunika/klänning.
Det blev ett par nya stövlar oxå, fast dom köpte jag inte på Esprit, det blev din sko.

Fick ju i julklapp av mamma och pappa ett presentkort på nagelbutiken på Stinsen så där gick jag in och beställde tid nästa vecka, nu är bara frågan ska jag göra akryl eller gelé?

För första gången på länge så har jag gjort en veckomeny, så vi åkte till Coop och storhandlade för en vecka framöver, jätte skönt. Är så trött på både Nicke och min kommentar varje dag "vad ska vi äta ikväll?".

Så fredag kväll bestod utav biff pommes och BA. Goooottt. Har inte ätit biff på väldigt länge, så vi njöt verkligen av måltiden. Det blev även lite vin till oxå. Sen blev det mys i soffan till Lets dance. Fast orkade inte titta på utröstningen för jag va så trött av att vara upp hela dagen.

Idag är det lördag och vi ska på 1års kalas, Mika fyller 1 år. Grattis



Här är Mika inte så gammal, men hittade inte någon annan bild.
Förlåt Kim, men du fick vara med oxå. ;-)

Nu ska jag klä Elin och gå ut i friska luften en stund.

Ha en bra lördag. Nu börjar jag förstå hur man lägger in bilder och så, så nu blir det mer sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0