Fortsättning

Efter operationen så fick jag stanna ytterligare 2 dagar. Så totalt var jag på sjukhuset i 17 dagar. Inte kul.

När H kom 2002 så gjorde jag ett "akut" kejsarsnitt. Hade tagit lite för mycket bedövning så värkarna började avta och han låg inte riktigt på plats.

Efter de så sa jag att om jag någonsin ska ha ett barn till så ska jag även då göra kejsarsnitt. Mycket riktigt så när E kom 2008 så fick jag göra det. Först ville de inte göra några mer ingrepp i magen med tanke på alla operationer men jag stod på mig.

Jag kommer ihåg när jag kom hem efter mitt första kejsarsnitt så hade jag så ont och kunde inte gå upprätt på flera veckor. Nu efter det sista så gick det mycket bättre.

När E var 3 dagar gammal så åkte sambon på en liten resa med sina vänner, en årlig grej de gör varje år. Jag hade garderat mig med att systerdottern skulle sova här ifall jag skulle få det jobbigt med barnen, men allt gick jätte bra och jag var pigg och glad.

Så jag har alltså 2st kejsarsnitt vågrätt och 2st chrons operationer lodrätt. Jag har även gått upp i båda mina graviditeter ca 20 kg. Jag har lyckats gå ner alla de kg som jag har gått upp. Men magen har inte riktigt hängt med.

Ja det va en liten historia om mitt liv med kejsarsnitt och operationer.

Kommer lägga in lite före och efter bilder sedan när det börjar närma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0