Fullt upp

Ja nu är det 5 dagar kvar. Har inte hunnit tänka så mycket på det. Har haft fullt upp med både jobb och annat.

Håller på att fixar sonens rum, har rivit ut ett kontor och tapetserat, varit på Ikea och handlat en ny byrå och ny hylla. Det blir jätte fint. Snart kommer dottern få ett eget rum. Kommer inte hinna fixa ordning det ordentligt innan onsdag.

I början på denna vecka så pratade jag med vår revisor och bestämde att vi skulle ha ett möte idag fredag. Fick lite panik för jag inte riktigt var klar med redovisningen för 2009. Hela torsdagen satt jag och jobba för att bli klar så jag kunde presentera ett bra underlag. Började även fredagen med att jobba, sedan ringer den ena chefen vid 11 tiden och talade om att mötet va inställt. Om nu revisorn ringer mig och bestämmer tid och det inte va nödvändigt att cheferna skulle vara med men jag ville ha med dom ändå. Ska då inte revisorn ringa till mig och säga att mötet är inställt?

Så idag fick jag lite tid och hjälpa N och fixa i sonens rum, målade lite på väggen runt där fototapeten skall sitta, målade även 2 hyllor som ska upp på väggen.

Sen skulle jag åka och hämta Elin på dagis, när jag kom till skolan så skulle jag bara kolla om Henke hade gått till simskolan. Men hans 2 kompisar som han brukade gå dit med hade gått hem, så det va tur att jag kom och kunde gå med honom till badet. Fick sedan gå tillbaka och hämta Elin och sen till simhallen igen. Gick bra att sitta där med henne en stund, hon ville ju så klart också bada.

På eftermiddagen kom Mia och Evve förbi, Evve blev kvar en stund för att leka med Elin då Mia skulle åka hem och hämta Fredrik. Dom är så söta tillsammans. Elin vill kramas och hjälpa Evve upp på gunghästen.

Middag idag orkade vi inte göra så Nicke åkte iväg till Kinan och inhandlade lite god mat, efter Henkes tjat. Elin  ville inte äta kyckling och ris hon ville bara äta morötter och ärtor.

Sen blev det fredagsmys med let´s dance och lite målning och sortering av Henkes kläder.

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till idag!!...puss o kram älskar dig!

2010-01-27 @ 17:43:23
URL: http://maria.ducce.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0