Förkylning och SM

Vaknade upp natten till måndag och frös och svettades vartannat. Hade feber och lite ont i halsen. Eftersom Kim (syrran) var hos läkaren förra veckan och fick reda på att hon hade halsfluss så blev jag lite orolig.
Var hemma från jobbet på måndagen och levde på ipren. Försökte sova på förmiddagen eftersom jag hade sovit så dåligt på natten, men jag var inte trött för fem öre. Satt och jobbade istället.
På onsdagen åkte jag till läkaren och tog halsprov och en snabb sänka. Halsprovet visade inget men snabb sänkan var lite dålig. Förhoppningsvis så är det min förkylning som visar sig där.
Så hur blir det i helgen? Vågar man cykla eller?
Jag tar med mig allt ialla fall så jag kan test cykla på den häftiga banan i Kungsbacka, dit vi ska i helgen. Det är träning på fredag eftermiddag och SM på lördagen.
Så här kommer det se ut i helgen förhoppningsvis, min duktiga kille
ligger först.
Bilder från tävlingen i Hallstavik, tidigare i sommar.
Elin på prispallen från tävligen i Malmö.
Dröjer nog några år innan hon får pris oxå :-)
Vi kommer bara sova borta en natt så vi kommer komma hem sent på lördag kväll.
På lördag kväll var jag bjuden på 40 års kalas oxå, har haft världens ångest vad jag skulle välja, SM eller 40 års fest? Vi som aldrig blir bjudna på fest men nu äntligen blir det så kan man inte gå. Och nu idag fick vi inbjudan till en 30 års fest och då är vi iväg och kör NM i Norge. Typiskt :-(
Det kom en till inbjudan idag och det var från min kompis Evas dotters konfirmation, en söndag, då kan vi komma. Det ska blir kul, har aldrig varit på en konfirmationsbjudning.
Nu måste jag börja packa eftersom vi åker tidigt i morgon bitti.
Lycka till Henke och TRAMPA!!!!!!! Som vi står och gormar både Nicke och jag brevid banan vid tävling.

Kommentarer
Postat av: Kim

du går in på din film så ser du en ruta där de står "bädda in" så får du en kod. Kopiera den så i bloggen fins de en flik där de står HTML klistra in den där, så uppdaterar du, så ligger filmen där :-) hoppas de funkar... kram

2010-07-02 @ 10:07:56
URL: http://frobec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0