Kalas och Lpg behandling

I helgen var Elin, Henke och jag på kalas, Mia kommer ju och ha ett stort kalas med flera som har fyllt år men hon bjöd in Fredriks släkt och vi fick också komma. Vi var där tidigt på förmiddagen och hade med oss lite lunch. Nicke jobbade hela helgen så vi passade på att inte vara hemma så han fick sova i lugn och ro.
Tårtan som Mia bjöd på.
Visst är den fin, jättegod var den ialla fall och Henke tyckte inte den va så god så jag fick hans bit också.
I måndags så var jag på Lpg behandling, vad är nu det? Det är en massage som gör att man får igång blodcirkulationen i kroppen. När jag kom dit så skulle jag sätta på mig en strumpa som täckte hela kroppen.
Fin va? Vågade inte lägga in bilden när jag va i den snygga strumpan.
Sen lägga sig på en massagesäng och så använde hon en maskin som man drog fram och tillbaka. Det var som en dammsugare, den sög och så var det lite kulor på den. Svårt att förklara....haha, här kommer den på bild.
Efter som det är sportlov nu så har jag lovat Henke att hitta på lite roliga saker med honom, så i måndags så var han på bio med Mia. De såg "Prinsessan och grodan", han tyckte den var jätte bra. Och imorgon ska Henke och jag åka till Kungsberget. Sen på fredag så ska han ta med en kompis hem efter fritids och så ska vi åka och bowla i Uppsala. Det blir discobowling.
Nu är det dax för middag. Det är tydligen min tur att laga mat idag. :-) Så det blir köttbullar och spaghetti.
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Kim

skulle precis gå in å skriva att du skulle blogga ;-) haha...

Fan va du gör grejjer då ;-) eller e de "efter behandling" på de du nyss har gjort??? va de skönt?? Va e de annars bra för?

2010-03-03 @ 20:05:01
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Bara en liten kommentar.

"...sportlov nu så har JAG lovat Henke..."

"så i måndags så var han på bio med Mia."



Bra där! :)

2010-03-05 @ 10:05:02
URL: http://ducce.com/
Postat av: snygg killen!

Hej Gumman,,,, går de trögt på bloggfronten????

Har sett tårtan för länge nu,,,hihi...

Kram G:son

2010-03-08 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0