Melodifestivalen och mys i soffan

Ja så blev det med det, Henke började titta på en film på Disney channel i soffan som skulle sluta kvart över 8 så jag får sitta inne i sovrummet och kolla på melodifestivalen. Men det gör inte så mycket, det är så härligt att höra Henke när han tittar på en komedi och skrattar högt så han nästan inte kan andas.
Så jag sitter här i sängen med en skål ostbågar och lite godis. Det blev ingen middag för mig ikväll då jag käkade så mycket lunch som var över från gårdagskvällen. Satt vid datorn och åt och åt och åt.... haha men gott var det.
Nu ropar Henke och säger att jag får komma ut och kolla i vardagsrummet om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0