Sollentuna Centrum och sol

Nu har det varit väldigt mycket sol och lite varmare ute, jätte skönt, längtar verkligen till våren.
I fredags så åkte Elin och jag till Sollentuna Centrum med Mia, Fredrik och Evve. Gick runt lite och kikade på de affärer som fanns men köpte faktiskt inget. Bara lite nödvändiga saker som shampo och balsam och lite mer medicin från apoteket. Mia och Fredrik hittade lite kläder till sig själva. Verken Elin eller Evve fick något, för ovanlighetens skull. Det blev lite lunch oxå, kyckling med cashewnötter. Jättegott, Elin fick oxå smaka men tyckte inte det var lika gott, som tur var så hade Mia med sig en burk till Evve som Elin fick smaka.
Efter shoppingen så åkte jag och handla lite mat till helgen och sen så var det dax och åka och hämta Henke från fritids, var första dagen efter hans sjuka vecka som han var där, så jag ville inte han skulle vara på fritids så länge. Men när jag kom till skolan så hade dom varit ute och lekt så han var alldeles jätte svettig.
På kvällen så kom Lotta och Jörgen över och käka lite middag, det blev tacogratäng, jätte mumsigt. Dom var kvar en stund och snacka lite skit så det blev inge lets dance för mig denna fredagen heller..... haha.  Men jag fick sällskap och dricka lite vin till maten. Och det va inte Jörgen eller Nicke som drack vin...
Men nu är det bara 2 Lets dance gånger kvar så jag får väl låsa in mig och släcka alla lampor så ingen vet att jag är hemma.
Idag så åkte Nicke iväg och åkte enduro igen så Elin, Henke och jag var hemma hela dagen. Vi var ute och åkte lite pulka och så var vi förbi hemma hos syrran och då hade även Mia, Fredrik och Evve kommit dit.
Lite bilder från dagen.
Henke står i snön.
När pappa kom hem så fick Elin åka fyrhjuling.
Svårt att få tjejerna på bild. Elin hjälper Evve och gå lite. Dom är så
söta.
Mina två prinsessor.
Nu är det dax och laga lite middag till familjen sen ska Nicke åka iväg
och öla lite hos sin bror. Hemma blir det mys i soffan och Melodifestivalen.
Ha en trevlig kväll
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0